środa, 15 maja 2013

IMAGIN Z NIALLEM CZ I


Ahhh  ... Niall Horan najlepszy chłopak jakiego znam i najlepszy przyjaciel na Ziemi . A co najważniejsze MÓJ!!! Cieszę się, że Go mam. Znamy się już yy ... 1...2....3...4...5.....6...7 o 8 lat mija jutro. Musze mu kupić prezent. Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie!! Mam przyjaciela któremu mogę się wyżalić no i chłopaka Davida. A no i mojego psa . Czarna się zwie o tak o tako . Ha ha ha ha ha ha ha ha ha. ` Titiriririririririritititi` .. O SMS ! Od Davida. Aż ciepło mi się zrobiło . HaHa i se skojarzyłam jak zwykle.
 Dobra czytam  : 

Hej [T.I.] musimy się spotkać teraz. Proponuję za godzinę w ' Na Rogu Czasu.' Będę czekał przy stoliku 11.

                                          David


Ciekawe co się stało. Jesteśmy już 2 lata ze sobą. Naill odradzał mi ten związek ale ja się zakochałam na zabój. Może David ... on może ... może chce się  oświadczyć ! Nie ... Chociaż. Ale chyba się nie zgodzę . Dalej jestem zakochana .. ale ja ... ja czuję coś do Nialla . I to nie jest przyjaźń .. to jest .. no ta ... ta .. Nie no nie mogę zakochać się w Niallu .. Ale te jego piękne oczy i ten uśmiech, blond włosy .. ja takich lubię.  Cóż jestem z Davidem. Będę zazdrościła każdej która będzie z Niallem.
Ok. Ide się szykować. Biegiem po schodach na górę . Ałłłl !!!! Jak zwykle się wyryłam ! Dobra .. Tylko troche kuleje. Ałl ... Doszłam do szafy. Jea! Nawet szybko mi się udało coś wybrać bo zajeło to 3 minuty. A więc ubrałam się w to. Mrrr wyglądam bosko. Brzmi to samolubnie ale ja baaardzo rzadko tak sądzę. Włosy upiełam w kucyka. Mogę iść .


                                                                    ***

Jestem na miejscu. Stolik 11 .. boże to jest osobny stolik na górze.Siedzi tam. Ok ide.

- Hej Skarbie. - powiedziałam czule chcąc go pocałować ale on mnie odepchnął. Zaniepokoiłam się.
- Część. Siadaj. Mogłaś się nie malować. - Powiedział mi oschle.
- Czy coś się stało ?
- Tak. Z nami ... To koniec [T.I]. Koniec. Znalazłem lepszą. Jest bardziej atrakcyjna. To ta blondynka .. kelnerka. - Oboje spojrzeliśmy na dół ... ja zalana łzami a on szczęśliwy. Blondynka spojrzała w górę i wysłała buziaka do Davida. Zaczełam ryczeć jak dziecko. Zakryłam twarz rękoma by nie widział jak płaczę. Nagle poczułam jak ktoś mnie objął i szeptał mi do ucha : Nie płacz [T.I.] ja Cię dalej kocham. ` Ale kto?
Odwróciłam się i zobaczyłam Nialla.



HEJ MIŚKI . <3 TO I CZĘŚĆ IMAGINA. BĘDĄ CHYBA II ALE DOKŁADNIE NIE WIEM. MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ PODOBAŁ. CZYTASZ - KOMENTUJESZ!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze: